2011/08/24

おもだか屋 招き猫ミュージアム Museum of a Happy Come Come Cat

この日は小淵沢の周辺へお出かけしました。
This day was off to around Kobuchisawa.





おもだか屋 招き猫ミュージアム

この車はおもだか屋 招き猫ミュージアムの車両のようです。
猫のエクステリアも凄いですがナンバープレートに注目してください。
ふ9-29! = 福々= Happy! Happy!

This car is a museum. The exterior of the cat is amazing.
Please note the license plate on it.
ふ9-29
 = Fuku Fuku = Happy!Happy!




素敵な猫のアートが私たちを迎えてくれました。
Welcomed us to our lovely art of cats.




カフェではカップやクッキーもすべて猫...
All the cookies and cup and other materials are looks like cats in the cafe.




私たちは陶器の着色を試しました。
We tried to color pottery.


これは妻の作品
It works for my wife


これは私の作品
It works for me



それは簡単ではなかったが楽しかった。
出来上がりが楽しみです。
It was not easy but fun.
I look forward to the finished.


0 件のコメント:

コメントを投稿