2011/08/24

高原での夏 Summer in the highlands

とうもろこしがたくさん収穫されました。
Lots of corn were harvested.


食べきれないので保存のために実を外して冷凍します。
I can not eat and save the freezer.


私と彼はBBQの準備をします。
He and I will prepare the BBQ.



近所で花火大会がありました。
とても綺麗でした。
There were a firework display in my neighborhood.
There
were very beautiful.





あなたはなぜ外にいるの?
Why are you out?



外に興味があるのです。
He interested in outside.


外へ行きたい!!
I want to go outside !!


彼は夢中で蝶を追いかけました。
He ran after a butterfly absorbedly.


東京と長野は約10度の温度差があります。
The temperature difference between Tokyo and Nagano is about 10 degrees.


村の中をオートバイで走るのは快適でした。
The motorcycle trip in the small village was very comfortable.





0 件のコメント:

コメントを投稿