2011/08/07

サマーナイト@TamaZoo  Summer Night@TamaZoo

夕方から多摩動物公園へ行ってきました。
I went to Tama Zoological Park in the evening.


多摩動物公園では夏の時期にサマーナイト@TamaZooを開催しています。
これは8月に夜8時までの夜間に開園しています。
私たちは夜間の動物の生体を見ることができます。
Tama Zoo has opened special event of "Summer night@TamaZoo" in the summer season.
It has opened up to 8:00 at night in August.

We can see the animal life at night.





夕暮れの後の快晴の夜を期待していたのですが
今日の天気は丁度夕立&雷雨でした。

私たちはレストランで雨が止むのを待ちましたが雨は止みませんでした。
しょうがなく撮影もキャンセルして家へ帰りました。
次回天気の良い日に再度行く予定です。
We were expecting the evening after sunset.
However, the weather today was a thunderstorm.
We have expected the end of the rain at the restaurant
... But the rain did not end.
Also went back home to cancel the shooting.

Will go again next sunny day.


これは彼の今日の様子です。
This is the day of his state.




0 件のコメント:

コメントを投稿