2011/08/05

東中野の韓国料理ソナム Sonam Korean restaurant in Higashi-Nakano

本日は所要で東中野へ行きました。
Today we went to Higashi-Nakano in requirements.
韓国料理屋さんで昼食をしました。
We ate lunch at a Korean restaurant.
韓国料理店 ソナムです。
That is  Sonam a Korean restaurant.


私の妻がオーダーした石焼きビビンバです。
My wife ordered The baking stone bibimbap.

こちらは私がオーダーしたカルビー丼です。
I odered calbee bowel.

私はこれが気になりました。
先日、別な韓国料理屋でも同じ物を見ました。
私はハングル言語を読めませんが、同じプリントだと思います。
何が書いてあるのだろう?
 I am interested in that.
Recently, I saw same things at another Korean restaurant.

I can't understand Korean languages, but I think there are same.
What does this say?




韓国料理を食べると思い出します。
ソウルにあるSemauru Restruntのプルコギは最高でした。
また食べたいなぁ...
I remember when I eat Korean food. 
There is a great restaurant, Bulgogi Semauru Restaurant in Seoul .
I want to eat that again.

0 件のコメント:

コメントを投稿